כמה עולה עורך דין רשלנות רפואית

אירועים של רשלנות רפואית הם עניין מצער. בעוד שאנחנו מקווים, כאשר אנחנו נכנסים לטיפול רפואי או להליך רפואי כלשהו, שהרופא או הצוות הרפואי שמטפל בנו, יאפשרו לנו לחזור אל מצב בריאותי תקין, ישנם מקרים בהם מטופל יוצא עם נזק. עו"ד רשלנות רפואית יכול לסייע במקרים הללו. במאמר הבא נסביר את העלויות שלו.

 

עו"ד רשלנות רפואית

עורכי הדין הם אנשי המקצוע המיומנים ביותר שיש, בכל הנוגע לעיסוק בתחום המשפט. עורך דין אמור לסייע לכם במספר כלים משפטיים שונים, אותם הוא מכיר באמצעות ההכשרה והניסיון שלו, בסיטואציות משפטיות שונות. עורך דין רשלנות רפואית הוא עורך דין שמתמחה בתחום הרשלנות הרפואית.

החוק מאפשר למי שחוו רשלנות כזו להגיש תביעת פיצויים. עורך דין זה יוכל ללוות אתכם ולסייע לכם משלב תכנון התביעה ועד הייצוג באולם בית המשפט.

 

רשלנות רפואית – מונח משפטי

חשוב להבין קודם כל – רשלנות רפואית היא אירוע משפטי לכל דבר ועניין. כאשר אתם סופגים נזק משמעותי כלשהו, בעקבות אירועים שקרו או לא קרו במהלך הליך רפואי כזה או אחר, אתם עשויים להיחשב לפי החוק בתור מי שחוו רשלנות רפואית. החוק קובע שכל עוד הרופא ביצע פעולה רשלנית, בה הוא לא נקט באמצעי בטיחות שונים או בנורמות נהוגות ובכך הסב נזק, הרי שמדובר ברשלנות רפואית.

 

כמה עולה עורך דין כזה?

עורך דין שיסייע לכם בתביעת רשלנות רפואית יכול להיות משמעותי במיוחד. ניתן להשיג פיצויים כספיים גבוהים במיוחד בעקבות זכייה בתביעת רשלנות רפואית, בהתאם לנזק שנגרם ולגובה ההשתכרות של המטופל, שנפגע כתוצאה מאותו הנזק. עורך הדין מקבל תשלום מסוים עבור עבודתו.

 

שכר טרחה מקובל

שכר הטרחה של עורך הדין משתנה בהתאם לגובה הפיצויים שפוסק בית המשפט לטובת המטופל שנפגע. לרוב, מקובל שכר טרחה של בין 20% מגובה הפיצויים לבין 30% מגובה הפיצויים.

 

תלוי מקרה

שכר הטרחה המקובל יכול להשתנות, לפי מקרה רפואי כזה או אחר. אם המקרה שאירע למטופל הוא מקרה רשלנות רפואית שקשה מאוד להוכיח, או שניתן לקבל בעבורו פיצויים גבוהים במיוחד, ייתכן שעורך הדין יגבה מראש אחוזים גבוהים יותר עבור שכר הטרחה שלו, או שהפיצויים שהוא ידרוש מבית המשפט לטובתכם יהיו גבוהים יותר מלכתחילה.

 

גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר

ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על המחיר של עורך דין לרשלנות רפואית. אם מדובר למשל בעורך דין מנוסה ובכיר בתחומו, הוא יכול לגבות מחיר גבוה יותר. אם מדובר בעורך דין שאינו מנוסה ושואף לצבור ניסיון, הוא צפוי לגבות מחיר זול יותר.

 

יתרונות עם אנשי מקצוע

לא תמיד אנחנו אוהבים לשלם על דברים מסוימים, אך כאשר מדובר בתביעות פיצויים, תשלום לעורך הדין על ייצוג בתביעה יכול לעשות את ההבדל בין תביעה מוצלחת, בה המטופל מקבל את הפיצויים שמגיעים לו, לבין תביעה שנדחית בבית המשפט.

עורך דין רשלנות רפואית

אולי יעניין אותך גם