רשלנות רפואית – האם יש מה לעשות בנידון?

הלכתם לרופא מתוך אמונה שהוא ידאג לכם ולבריאותכם אך בסופו של דבר נפגעתם ממנו? במקום שהוא יאבחן את המחלה שלכם כמו שצריך ויעזור לכם בפועל קרה דבר הפוך? אם כך, ברור לגמרי מדוע אתם רוצים לקבל פיצוי על מה שקרה. אם חשבתם שאין לכם סיכוי לקבל פיצויים כי מאחורי כל רופא עומדת סוללה של עורכי דין, כדאי שתדעו שאתם טועים. אומנם לרופאים יש ביטוחים מקצועיים ולא מעט מומחים שמייעצים להם, אך גם אתם יכולים לשכור את שירותיו של עורך דין רשלנות רפואית. עו"ד מקצועי כזה יעזור לכם לבנות את תיק התביעה ובהחלט יכול להיות שבסופו של התהליך המייגע באמת תקבלו פיצויים.

שעון וכסף

איזה עו"ד יתאים לכם?

עשיתם חיפוש קצר בגוגל וגיליתם שיש הרבה מאוד עורכי דין שעוסקים בתחום הרשלנות הרפואית? יש לכם דילמה אל מי להתקשר ואתם לא לגמרי בטוחים? אם כך, דעו שאתם לא לבד. לכן, רגע לפני שאתם בוחרים את עוה"ד שלכם ככה סתם, עדיף יהיה לעשות בירור קצר לגביו. האם ההתמחות הראשית שלו היא רשלנות רפואית? ממתי הוא עוסק בתחום הזה? והאם לקוחות אחרים שהוא ייצג בעבר יצאו מרוצים מהשירות שלו? ככל שיהיו לכם יותר פרטים אודות עוה"ד כך תוכלו להיות בטוחים יותר שאתם רוצים לקבל את שירותיו או שאתם מעדיפים לחפש עו"ד אחר.

כדאי לברר מראש עלויות

עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם לגבי הנושא של הגשת תביעות רשלנות רפואית, זה להבין מעוה"ד שלכם כמה זה יכול לעלות לכם. כלומר, זה שלכל עו"ד יש תעריפים אחרים זה ברור, אך זה עדיין לא אומר שעוה"ד שיגבה את המחירים הכי גבוהים הוא האדם הנכון לכם. יש מקום להשוות, לפנות אל כמה עורכי דין שונים ולהבין גם מה כולל השירות. כך תוכלו להיות בטוחים שאתם לא נכנסים להוצאה כלכלית גדולה מידי וכך גם תדעו האם עליכם לשלם מראש או בסוף התהליך. אל תוותרו על תביעה כזאת כי אם אתם צודקים, למה שהרופא לא ייתן את הדין על מעשיו?

אולי יעניין אותך גם

עורך דין רשלנות רפואית
עורך דין רשלנות רפואית
כמה עולה עורך דין רשלנות רפואית

אירועים של רשלנות רפואית הם עניין מצער. בעוד שאנחנו מקווים, כאשר אנחנו נכנסים לטיפול רפואי או להליך רפואי כלשהו, שהרופא או הצוות הרפואי שמטפל בנו,

קרא עוד »