האם עורך הדין שלך בונה אסטרטגיה משפטית נכונה עבורך?

עורכי דין הם אנשי המקצוע של עולם המשפט. עורכי דין מיומנים בפעולות משפטיות, מכירים את החוקים השונים ויכולים לייצג אזרחים במהלך הליך משפטי. כחלק מכך, הם בונים אסטרטגיה משפטית להליך. האם עורך הדין שלכם בונה אסטרטגיה משפטית נכונה עבורכם? כך תוכלו לדעת זאת.

 

אסרטרטגיה משפטית

אסטרטגיה משפטית נשמעת כמו מושג כללי מדי, אך מדובר במושג בעל חשיבות רבה במהלך הליך משפטי. אסטרטגיה זאת היא כינוי לגישה של עורך הדין, לפעולות בהן הוא נוקט במהלך הליך משפטי ולסוג הטענות שהוא מחליט לטעון בבית המשפט. בעוד שבהליך משפטי אחד עורך הדין יכול לנקוט באסטרטגיה משפטית אחת, עורך דין אחר ינקוט באסטרטגיה משפטית אחרת.

לאסטרטגיה המשפטית בה בוחר עורך הדין יש חשיבות מכרעת. בחירת האסטרטגיה הנכונה יכולה להוביל לתוצאות הרצויות מבחינה משפטית, בעוד שאסטרטגיה לא מתאימה יכולה להוביל בדיוק לתוצאה ההפוכה. הקליקו כאן לעוד פרטים.

 

משתנה בין הליכים משפטיים שונים

כפי שאסטרטגיה משפטית יכולה להשתנות בין עורכי דין שונים, כך היא יכולה להשתנות גם בין הליכים משפטיים שונים. למשל, אם בהליך משפטי מסוים הסיכוי לזיכוי נמוך, האסטרטגיה של עורך הדין יכולה לכוון לקבלת עונשים במסגרת סעיפי עבירות שהן פחות חמורות, בשונה מהליך משפטי עם סיכויים גבוהים לזיכוי.

 

מהי אסטרטגיה נכונה?

אסטרטגיה נכונה היא קודם כל האסטרטגיה שתצליח לתת ללקוח את מה שהוא מצפה. עורך הדין הוא מייצגו של הלקוח שלו בסופו של דבר. המטרה של עורך הדין היא לפעול בהתאם לאינטרס של הלקוח שלו, כך שהאסטרטגיה המשפטית צריכה להתכתב עם רצון הלקוח.

 

האם אפשר לדעת אם האסטרטגיה נכונה עבורכם?

לאזרח שפונה אל עורך דין קשה לדעת אם האסטרטגיה שעליה מחליט עורך הדין היא הנכונה עבורו. בסופו של דבר, הידע המשפטי של האזרח מצומצם מאוד ביחס לידע של עורך הדין. על האזרח להגיע להבנה, יחד עם עורך דינו, מה האינטרס שלו ובהתאם לכך להבין מהי האסטרטגיה הנכונה.

 

העלאת הסיכויים לאסטרטגיה נכונה

גם אם האזרח ועורך הדין משדרים על אותו הגל, אף אחד לא יכול להבטיח לאזרח שהאסטרטגיה שבחר עורך הדין היא האסטרטגיה שתבטיח את מימוש האינטרס שלו. לכן, כדאי לפעול באופן אקטיבי להעלאת הסיכויים להצלחה.

 

בחירת עורך דין מתאים

חשוב מאוד לבחור עורך דין מתאים להליך המשפטי שאתם נכנסים אליו. בין אם אתם החלטתם לתבוע אזרח ובין אם המדינה מאשימה אתכם בעבירות מסוימות, עורך דין מיומן, שמתמחה בתחום הרלוונטי ובעל ניסיון, הוא עורך הדין שתרצו שיבנה אסטרטגיה משפטית עבורכם.

 

החלטה שמתאימה לכם

שימו לב – אסטרטגיה משפטית אמורה לנסות להוביל לתוצאות מסוימות. כדאי לכם מראש להבין מהם אותן תוצאות שאתם רוצים בהן. קחו בחשבון את המצב האישי שלכם, המשפחתי וכן את המצב המשפטי אליו נקלעתם כדי להבין זאת.

בניין עורכי דין

אולי יעניין אותך גם

כיצד לפתוח בהליך פשיטת רגל

כיצד לפתוח בהליך פשיטת רגל נקלעתם חובות ואינכם רואים מוצא החוצה. הנושים לוחצים עליכם מכל הכיוונים, תיקי הוצאה לפועל נפתחים, עיקולים וסנקציות והחובות רק תופחים.

קרא עוד »