מדריך להוצאת ויזה אלקטרונית להודו

הודו היא מדינה הנמצאת בדרום אסיה וגובלת בפקיסטן, נפאל, סין, בהוטן, בנגלדש ומיאנמר. הודו מהווה מרכז תיירותי עולמי, אליו מגיעים אנשים ממדינות שונות המעוניינים לחוות את התרבות הייחודית של המקום, להכיר את האוכלוסייה המגוונת במדינה זו, ללמוד על הדתות השונות והייחודיות באזור ולהתרשם מהנופים המרהיבים. מדי שנה, מיליוני ישראלים, צעירים ברובם, טסים להודו.

על מנת להיכנס להודו יש צורך בויזה הודית אלקטרונית. ויזה זו תקפה ל- 365 יום מיום ההנפקה ומאפשרת ביקור רצוף של 30 יום מהכניסה למדינה. במדריך הבא נסביר לכם כיצד להוציא ויזה אלקטרונית להודו וכן נעניק לכם מספר רעיונות מעניינים למוקדי עניין שמומלץ ללכת אליהם אם אתם מגיעים למדינה.

 

שלבי הנפקת ויזה

בשלב הראשון עליכם להיכנס לאתר שלevisa ולמלא טופס בקשה עבור ויזה למדינת היעד שלכם. בטופס זה תידרשו לענות על מספר שאלות כגון: שאלות על פרטים האישיים, פרטי יצירת קשר ועוד. כמו כן, תידרשו למלא פרטים של אמצעי התשלום באמצעותו תשלמו על הויזה בצורה מאובטחת.

כאשר יסתיים העיבוד של טופס הבקשה ותונפק עבורכם ויזה, היא תישלח אליכם באימייל כקובץ PDF אותו תדפיסו על מנת להציג אותו לרשויות בעת הכניסה למדינה. מומלץ להדפיס את הטופס פעמיים, על כל מקרה שלא יבוא.

 

מוקדי עניין בהודו

אם בחרתם לנסוע לטייל בהודו, אתם בוודאי מחפשים מוקדי תיירות מעניינים בהם תוכלו לבקר. להלן מספר דוגמאות למקומות בהם מומלץ לבקר כאשר נוסעים להודו:

  • הימאצ'ל פרדש: מדינה עם נופים מושלגים מרהיבים השוכנת בצפון הודו. ניתן להנות מפעילויות אתגריות שונות כאשר מבקרים באזור כגון: טרקים, רפטינג, סיורי ג'יפים ועוד.
  • איי אנדמן וניקובר: קבוצת איים יפיפייה המושכת אליה תיירים מכל העולם, רווקים, רווקות, זוגות צעירים ומשפחות. באיים הללו תוכלו להנות מאקלים טרופי, חופיים חוליים ונעימים, שוניות אלמוגים, ים בצבע טורקיז ועוד.
  • טאמיל נדו: מדינה השוכנת בדרום מזרח הודו ושופעת מקדשים מעניינים ומרשימים ואתרי עתיקות. הביקרו במדינה זו מהווה חוויה תרבותית מעניינת ויוצאת דופן. ניתן להשתתף באזור זה בסדנאות שונות לרבות: סדנאות יוגה, סדנאות מדיטציה, סדנאות נגינה בכלים שונים ועוד.
  • הטאג' מהאל: כמובן, לא ניתן לבקר בהודו בלי להגיע לטאג' מהאל. הטאג' מהאל הוא מבנה מרשים שנמצא בעיר אגרה. מבנה זה נחשב אחד משבעת פלאי תבל ולכן כל שנה מבקרים בו מיליוני תיירים מכל העולם.
  • קראלה: מדינת קראלה היא מדינה רגועה במיוחד השוכנת בדרום הודו, במדינה זו תוכלו למצוא צמחייה תרופית, חופיים חוליים וזהובים, ים צלול וכפרי דייגים עם תושבים פשוטים וחביבים. אם אתם רוצים להירגע ולהנות משלווה ושקט שתעזור לכם להתחבר אל עצמכם ואל השקט הפנימי שלכם, קראלה היא המקום האידיאלי בשביל מטרה זו.

טיסה נעימה!

תעודת

 

אולי יעניין אותך גם

חותמת
אזרחויות ודרכונים
איך להוציא דרכון פורטוגלי לילדים?

בשנת 2015, מדינת פורטוגל העבירה חוק המאפשר למגורשי ספרד לקבל אזרחות פורטוגלית, תנאי המקנה לישראלים רבים הזדמנות קלה להשיג אזרחות אירופאית. במידה והוצאתם או אתם

קרא עוד »