ייצוג חייבים מול הוצאה לפועל

ייצוג חייבים מול הוצאה לפועל

מצב של חובות ותיקי הוצאה לפועל הוא אינו מצב נעים. אתם נרמסים על ידי הרשויות ובעיקר אם אינכם מודעים לזכויותיכם. למשל האם ידעתם שניתן לקבל, בנסיבות מסויימות, הפטר בהוצאה לפועל שלא במסגרת פשיטת רגל? בוודאי שלא ידעתם כי לא מספרים לכם את זה בהוצאה לפועל. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם חובות ותיקי הוצאה לפועל היא באמצעות ייצוג משפטי. אם עומדים נגדכם תיקי הוצאה לפועל מוטב לפנות לעורך דין המתמחה בייצוג חייבים מול הוצאה לפועל.

חייבים עומדים מול סנקציות דורסניות אשר מטילה עליהם ההוצאה לפועל. מטרת הסנקציות היא להפעיל לחץ על החייב על מנת להזחיר את החוב אך במקרים רבים הסנקציות אינן משרתות את המטרה. הן הופכות את החיים לבלתי אפשריים וקשה מאוד לחייב להתפרנס ולשלם את חובותיו כאשר הוא תחת סנקציות של ההוצאה לפועל.

כל מקרה יש לבדוק לגופו, בהתאם לנסיבות המקרה. אחת הסנקציות המקובלות היא עיקול חשבון הבנק, דבר שמקשה מאוד על התנהלותכם. שייקים חוזרים, הוראות קבע מבוטלות, כרטיס האשראי מבוטל ואין לכם גישה למעט הכסף שעומד לרשותכם. ולא רק חשבונות בנק ההוצאה לפועל מעקלת אלא גם את המשכורת עצמה – אתם עובדים והמשכורת מעוקלת, מצב מתסכל מאוד. ישנם מקרים רבים בהם בעזרת ייצוג משפטי מול רשויות ההוצאה לפועל ניתן לבטל עיקול חשבון בנק ועיקולי משכורות.

עוד אחת מהסנקציות המפורסמות של ההוצאה לפועל היא ביטול רישיון הנהיגה. שוב מדובר באמצעי להטלת לחץ על החייב אבל בפועל זה רק מקשה על החייב להתפרנס כאשר אין לו יכולת להתנועע ממקום למקום ולהגיע למקום עבודתו. לא תמיד זוהי הגבלה צודקת ועורכי דין המתמחים בייצוג חייבים מול הוצאה לפועל מצליחים לבטלה במקרים רבים.

בעזרת ייצוג חייבים מול ההוצאה לפועל ניתן לבקש איחוד תיקים, תהליך המסתכל על החוב במכלול אחד. כך ניתן להגיע להסדר תשלומים מול ההוצאה לפועל שמעכב ומבטל תהליכים שמתנהלים בנפרד בכל תיק. עורך דין יסייע לכם להשיג צו תשלומים (הסדר תשלומים), המתאים ליכולתכם הכלכלית וגם מאפשר לכם בו זמנית גם לחיות את חייכם.

מחיקת חובות

במקרים רבים ניתן לקבל הפטר שמשמעותו היא מחיקת חובות. ניתן לעשות זאת באמצעות הגשת בקשה לפשיטת רגל. תהליך משפטי המתחיל במשרדי הכונס הכללי של משרד המשפטים. או תהליך הפטר על ידי ההוצאה לפועל שאינו במסגרת הליך פשיטת רגל. בעזרת עורך דין תוכלו לבדוק את נסיבות המקרה, לבדוק האם אתם עומדים בקריטריונים ומהו הצעד המתאים ביותר עבור המקרה שלכם. באמצעות ייצוג חייבים מול הוצאה לפועל מובטח לכם שתדעו את כל זכויותיכם; שתמלאו את כל הטפסים בצורה הנכונה על מנת לחסוך זמן ותוכלו לסיים את כל התהליכים בזמן הקצר ביותר וללא עיכובים מיותרים.

אולי יעניין אותך גם

כיצד לפתוח בהליך פשיטת רגל

כיצד לפתוח בהליך פשיטת רגל נקלעתם חובות ואינכם רואים מוצא החוצה. הנושים לוחצים עליכם מכל הכיוונים, תיקי הוצאה לפועל נפתחים, עיקולים וסנקציות והחובות רק תופחים.

קרא עוד »