איך למחוק חובות

איך למחוק חובות

אדם שחייב כספים לגורם אחד לא פעם מוצא את עצמו גם חייב כספים לעוד גורמים. אם ניקח לדוגמה אדם שהקים עסק והתחייב לתשלומים לעובדים, לספקים, לארנונה על המקום שבו שוכן העסק ולעוד גורמים, עלול למצוא את עצמו בסיטואציה שבה המגדל שהוא בנה מתמוטט שלב אחד שלב.

חובות הן בדרך כלל כמו צרות: מגיעים ביחד ולא ברור לנו איך נוכל להתמודד איתם. עם זאת, ועם הרצון העז רק לטמון את הראש בחול, כדאי שתדעו שאם תתעלמו מהסיטואציה שאליה נקלעתם היא כנראה רק תלך ותחמיר. למעשה אם לא נשלם את החובות הנדרשים אנחנו נגיע למצב שבו הכספים שאנחנו חייבים רק יותר ויותר גדולים, מה שאומר שהשאלה איך למחוק חובות צריכה להתחיל לעניין אתכם כבר עכשיו.

עוד על כך תוכלו לקרוא בכתבה: מהו איחוד תיקים לחייב שמוגבל באמצעים שפורסמה בערוץ 20.

פשיטת רגל

איך עושים את זה בפועל?

כמובן שאם יש לכם את הכסף לשלם את החוב הרי שזו תהיה הדרך הכי טובה למחוק אותו. אתם פשוט מושכים את הכסף מאיפה שצריך ומעביר אותו, בצער רב, לגורם שלו אתם חייבים את הכסף. עם זאת, כמובן שברוב המקרים זה לא כל כך פשוט, כי מי שנקלע לחובות לא באמת יכול למצוא פתרון קסם למצב כזה. לכן כדאי לדעת שעוד שיטה טובה היא לנסות להגיע להסדר עם הגורמים שלהם אתם חייבים כספים.

יש מקרים שהנושים שלנו הם אנשים פרטיים כמונו יש מקרים שבהם מדובר על גורמים כמו בנקים, רשויות עירוניות ועוד. מה שבטוח זה שאם נגיע להסדר לגבי תשלומי החוב, עם הזמן נוכל להגיע למצב שבו אנחנו מוחקים את החוב ולא צריכים יותר לשלם.

במקרים הקיצוניים יותר, כאשר מדובר על חובות של מאות אלפי שקלים, הפתרון של פשיטת רגל והפטר מבית המשפט יכול להיות הפתרון היחיד כמעט. לא מדובר על הליך פשוט ויש לו גם הרבה מאוד השלכות, אך החדשות הטובות הן שבסופו של דבר, כאשר תקבלו הפטר ומחיקת חובות, באמת תוכלו לצאת לדרך חדשה בחייכם.

האם אתם צריכים עורך דין שיוכל ללוות אתכם בתהליך הזה?

התשובה היא חד משמעית כן, כי איך אחרת תוכלו להתמודד עם המצב? אומנם זה נכון שתוכלו לקרוא מאמרים בנושא הזה אונליין ובצורה כזאת יהיה לכם פשוט יותר להתרשם מהאופציות שעומדות בפניכם, אך אין תחליף לשירותיו המקצועיים של עורך דין שמנוסה בתחום הזה.

זה לא משנה אם אתם מתעניינים היום בשאלה איך למחוק חובות או שאתם רוצים לדעת האם יש לכם סיכוי לקבל מעמד של פושט רגל. מה שבטוח זה שכאשר יהיה לכם עורך דין מומחה לפשיטות רגל מוביל תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שיש מי שדואג לאינטרסים שלכם. לא מומלץ לדחות את הטיפול בדברים הללו כי ככל שהחובות שלכם יימחקו מהר יותר כך תוכלו לצאת מוקדם יותר לדרך חדשה.

אולי יעניין אותך גם

מגני כבוד
כללי
מגיני הוקרה – למי זה מתאים?

מגיני הכבוד הוא מונח המשמש לתיאור אנשים המחויבים לשמור על ערכים ועקרונות מסוימים. ערכים אלה כוללים כנות, יושרה, אומץ ונאמנות. מגיני הכבוד הם אנשים שמוכנים

קרא עוד »