כמה עולים שירותי עורך דין פלילי?

כאשר נפתחים נגדכם הליכים פליליים, עורך הדין הפלילי הוא האיש שיכול לסייע לכם מבחינה משפטית. עורך דין זה מתמחה במשפט הפלילי ומסוגל לעזור לכם להתמודד עם סיטואציות שונות בנושא, מבחינה משפטית. השירותים שיכול לספק עורך דין פלילי ללקוחות שלו מגוונים. כמה עולים אותם השירותים? המחיר שיש לשלם לעורך דין פלילי משתנה ואינו קבוע. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא.

 

שירותי עורך דין פלילי

כל אזרח עלול להיזקק לשירותיו של עורך דין פלילי. עורך דין פלילי הוא עורך דין שהחליט להתמחות במשפט הפלילי. מערכת החוק של מדינת ישראל כוללת חוקים שונים, כשמעבר על חוקים מסוימים יוביל לפתיחת הליך פלילי, כלומר הליך משפטי של המדינה אל מול האזרח שעולות נגדו החשדות לביצוע העבירה.

כאן נכנס עורך הדין הפלילי. ההשלכות של המשפט הפלילי על החשוד יכולות להיות חמורות, כאשר משפטים רבים מסתיימים בעונשי מאסר כבדים. עורך דין פלילי יכול לסייע לאדם החשוד בעבירה פלילית כזו או אחרת, באמצעות ייצוג בבית המשפט ומתן ייעוץ רלוונטי. תוכלו לקרוא עוד על שירותים אלו באתר https://www.ese.co.il.

 

מה משפיע על המחיר?

המחיר אותו לקוח ישלם לעורך דינו אף פעם לא קבוע. בסופו של דבר, עורך דין הוא בעל מקצוע לכל דבר ועניין. הוא פועל מטעם לשכת עורכי הדין ומוסמך רק לאחר מבחן לשכה, שיש לבצע לאחר סיום לימודי המשפטים. לכן, מכיוון שעורכי הדין עובדים בשוק תחרותי, וכל אזרח יכול לבחור את עורך הדין אותו הוא רוצה, המחיר משתנה ולא קבוע.

אם נסתכל על בעל מקצוע אחר, כמו נגר למשל, נראה שלא כל המחירים שלו אחידים. המחיר אותו לשלם לנגר ישתנה לפי המוצר אותו אנו מבקשים ממנו לבנות, העץ שממנו אנחנו רוצים שהמוצר יהיה בנוי, הזמן שלקח לנגר לבנות את המוצר וכן הלאה. אותו הדבר חל גם לגבי תמחור של עורך דין פלילי. המחיר יכול להיקבע לפי גודל התיק, כמות הזמן שעובד עורך הדין עבור התיק והמאמץ המיוחד שביצע באמצעות פעולות שונות.

 

מחירים מקובלים

עורך דין יכול להעניק מספר שירותים, כך שהתמחור משתנה בין כל שירות ושירות. לרוב, עורך דין פלילי המייצג לקוח בבית המשפט, יבקש שכר טרחה של בין 10% ל-15% מערך התביעה. במקרה של פגישת ייעוץ, עבור שעת ייעוץ נהוג לשלם לעורך הדין הפלילי סכום של כ-500 שקלים, כאשר אם השעה הזאת כוללת מעבר על מסמכים המחיר יכול לעלות בעוד כמה מאות שקלים.

 

לשלם בזול עלול לעלות ביוקר

במקרים רבים בהם אנו צריכים לשלם לאנשי מקצוע, ננסה למצוא את המחיר המשתלם ביותר, ובצדק. עם זאת, חשוב לשים לב להבדלים בין מחיר זול למחיר משתלם. תשלום זול מדי לעורך דין פלילי עשוי להעיד על חוסר ניסיון, מה שיכול לעלות לכם ביוקר בעת ההליך הפלילי.

עורך דין פלילי

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
מדוע כדאי לפנות למשרד עו"ד?

עניינים משפטיים יכולים להיות מורכבים ומכריעים, ולרוב דורשים הכוונה וייצוג מקצועיים של מומחה בתחום. בעוד שאנשים מסוימים מעדיפים לטפל בהתמודדויות משפטיות בעצמם, ישנם יתרונות רבים

קרא עוד »
עו"ד שי סולטן
עריכת דין
מה הפיצוי בגין תאונות אישיות?

תאונות עלולות להתרחש בכל רגע, ולהשאיר אנשים פצועים פיזית, בטראומה רגשית ועומסים כלכלית. כאן נכנס לתמונה פיצויים בגין תאונות אישיות – מתן תמיכה וסיוע נחוצים

קרא עוד »
עורך דין צבאי
עריכת דין
מהי תביעה ייצוגית נגד בנק?

תביעה ייצוגית נגד בנק היא מנגנון משפטי המאפשר לקבוצת אנשים שנפגעו באופן דומה מפעולות או מדיניות של בנק, לבקש ביחד פיצויים או סעדים אחרים. תביעות

קרא עוד »
דיני נזיקין ותביעות נזיקין
עריכת דין
על אילו סוגי נזיקין ניתן לתבוע?

תביעות אזרחיות בישראל עוסקות בנושאים רבים החל מתביעה על רקע של הפרת חוזה ועד לתביעות בנושא מזונות וירושות. אחד התחומים המרכזיים ביותר בתביעות האזרחיות בישראל,

קרא עוד »