עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר רכישה – מחירון מלא

בשנים האחרונות חסכתם שקל לשקל ובשעה טובה הגיע הרגע – רכשתם דירה! אז קודם כל תרשו לנו לאחל לכם מזל טוב ושתהיה לכם דרך מוצלחת ונעימה בדירה החדשה. עכשיו נשמח לשתף אתכם בכמה טיפים חשובים לפני שתיכנסו אל הדירה בנושא עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר רכישה – מחירון מלא. אז בואו נתחיל ונבין איפה אפשר לחסוך ואיך עושים את זה בצורה החכמה ביותר.

 

לא בדיוק דירת החלומות

אז קניתם את הדירה אחרי שראיתם אותה לא פעם ולא פעמיים, בדקתם, חשבתם, התייעצתם והנה היא שלכם. מהתחלה כבר הבנתם שבגלל שמדובר בדירה יד שנייה היא לא בדיוק פוגעת בטעם שלכם, אבל תמיד אפשר לשפץ ולהפוך אותה לדירת החלומות שתמיד רציתם.

כדי לגשת לנושא הזה בצורה מושכלת והגיונית כדאי שתישארו איתנו ותמשיכו לקרוא את המאמר עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר רכישה – מחירון מלא.

 

חלל בדירה לפני שיפוץ

 

עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר רכישה – מחירון מלא

אז מה משפצים בכלל בדירה יד שנייה? כחלק מהשיפוץ בדרך כלל שמים דגש על החלפה של דלתות פנים, דלתות חוץ, ריצוף חדש, צביעת הקירות ועוד. כמובן שכחלק ממעבר הדירה כדי להצטייד בריהוט חדש או לפחות כזה שמתאים לאופי הדירה החדשה, וכמובן בחפצי נוי שיכולים לקשט ולעטר את הדירה ולהפוך אותה לבית – המקום שאתם הכי אוהבים להיות בו.

אז בואו ונגיע לחלק שלשמו נתכנסנו – עלויות שיפוץ דירה יד שנייה לאחר רכישה – מחירון מלא. בכל הקשור לדלתות פנים מדובר על מחירים שנעים בין 200-300 ₪ לדלתות עץ פשוטות לבין 800-1000 ₪ עבור דלתות מעוצבות יותר. דלתות בהזמנה אישית יכולות להגיע גם למחיר של 1,500 ₪ לדלת.

דלתות חוץ לעומת זאת צריכות להיות דלתות חזקות יותר ובדרך כלל יכללו גם מנגנוני נעילה משוכללים יותר. מחירי דלתות חוץ יכולים לנוע בין טווח מחירים של 2,000 ₪ ולהגיע גם למחירים גבוהים יותר של 6,000-8,000 ₪.

 

במה תלוי המחיר?

כמו בכל דבר, גם בדלתות פנים וחוץ המחירים יכולים להשתנות בהתאם לחומר, עיצוב, החברה דרכה תרכשו את הדלת ועלויות הובלה והתקנה המשתנות בין חברה לחברה.

 

ומה בנוגע לריצוף?

מחירי ריצוף למטר יכולים לנוע בין 120 ₪ ועד למחיר של 500 ₪ פחות או יותר. גם כאן, בדומה לתחום הדלתות, הדבר תלוי בסוג האריח – כשאריחי גרניט פורצלן לדוגמה יהיו בטווח המחירים הנמוך, ואריחים בעיצוב אישי וייחודי יגיעו לטווח המחירים הגבוה יותר.

בכל מקרה כדי להתאים את שיפוץ הדירה לתקציב שלכם אנחנו ממליצים על התייעצות ושימוש בשירות של אנשי מקצוע כמו מעצבי פנים שיוכלו לסייע לכם גם לשפץ בצורה יפה את הדירה וגם לא לחרוג מהתקציב שהקצבתם לעצמכם לצורך השיפוץ. בהצלחה ותתחדשו!

אולי יעניין אותך גם

מגני כבוד
כללי
מגיני הוקרה – למי זה מתאים?

מגיני הכבוד הוא מונח המשמש לתיאור אנשים המחויבים לשמור על ערכים ועקרונות מסוימים. ערכים אלה כוללים כנות, יושרה, אומץ ונאמנות. מגיני הכבוד הם אנשים שמוכנים

קרא עוד »