עורך דין נדל"ן מומלץ

רכישת דירה, או נכס נדל"ן אחר, היא לרוב האנשים בישראל העיסקה הגדולה שיעשו במהלך החיים.

היבטים רבים ומורכבים של העסקה ניתנים לבחינה ולדיוק רק בידי עורך דין מקרקעין, המכונה גם עו"ד נדל"ן,או עו"ד קניית דירה.

עו"ד יוני לוי, מתמחה בעסקאות נדל" מציע לכם מדריך קצר, לבירת עורך דין מקרקעין, שיעזור לכם לבצע עסקה משתלמת ובטוחה.

עו"ד יוני לוי מלווה עסקאות נדל"ן מסוגים שונים, לרבות עסקאות מכר דירות, נכסים מסחריים, עסקאות תמ"א 38 וקרקעות, מציע כמה כללים פשוטים, שיעזרו לכם לבחור עו"ד נדל"ן אמין, מוצלח ומקצועי:

 

בחרו עורך דין מומחה למקרקעין

תחום המקרקעין בישראל סבוך, מורכב ופתלתל, מלא בפרטי פרטים קטנים שצריך להכיר ולבדוק היטב לפני ביצוע עסקה, כדי להימנע מהפסד כספי, או חתימה על הסכם גרוע, שיגרום לכם נזק רב.

לכן רק עורך דין עם התמחות ספציפית במקרקעין יכול לעזור לכם לבצע עסקת נדל"ן משתלמת.

 

בחרו עו"ד מנוסה

עומס הפרטים והמידע הנלווה לעסקאות מקרקעין מחייב את עורכי הדין בתחום לרכוש ניסיון רב בטרם יוכלו לבצע עסקאות כאלה בביטחון מלא. עליהם לעיין בחוזה, לבדוק כל אחד מהנספחים ביסודיות, את הבעלות החוקית הקרקע, תכנון הפרויקט, אישורי מיסים, תנאים לביטול העסקה, היתרי בניה, תנאי תשלום, מפרט טכני ועוד.

 

בקיאות במיסוי נדל"ן

עו"ד מקרקעין,לוקח על אחריותו את אישור העסקה לפני חתימה על חוזה ולכן חשוב שיהיה בקיא בכל ההיבטים הנלווים, כולל המיסוי, שיכול להגיע לסכומים אסטרונומיים כאשר מדובר בעסקאות נדל"ן.

 

כימיה אישית עם עורך דין – זה חשוב?

עורך דין עוסק בצדדים רגישים וחשובים מאין כמותם של חיי הלקוחות שלו ולכן כימיה אישית היא חיונית – כדי שתוכלו להרגיש בנוח לשאול גם שאלות "מטופשות", כדי שהוא יבין מה בדיוק אתם רוצים, בלי להיות שיפוטי, או ביקורתי, כדי שתהיה לכם שפה משותפת, שתעזור לכם להתגבר על קשיי ההבנה הטבעיים מול השפה המשפטית המסובכת הנהוגה בכתיבת חוזים ועוד.

 

המלצות מלקוחות מרוצים

אין חכם כבעל ניסיון ולכן אם אתם מוצאים עורך דין שהאתר שלו מלא בהמצלות של לקוחות מרוצים, או טוב מכך – עורך דין שמכרים, חברים או משפחה שלכם ממליצים עליו מניסיון, הרי שזכיתם.

עורך דין שזוכה להכרה מציבור לקוחותיו הוא עורך דין שכדאי לשכור את שירותיו.

 

לסיכום

עורך דין מקרקעין עוסק בניהול של חוזים והסכמים רגישים, מלאי פרטים קטנים, אך חשובים מאין כמותם ויותר מכל – הוא זה ששומר על הכסף שלכם, על ההשקעה שלכם, על החיסכון ששמרתם בצד כל החיים כדי שתוכלו לקנות דירה. לכן חשוב לבחור בחכמה עו"ד מקרקעין אמין ומקצועי, שיגן על הזכויות שלכם, ישמור על האינטרסים שלכם ויבטיח ביצוע עסקת מקרקעין חכמה ומשתלמת.

לאתר של עו"ד מקרקעין ונדל"ן יוני לוי לחצו כאן – https://yonilevy.co.il

 

חוק ומשפט

אולי יעניין אותך גם

עורך דין לרכישת דירה
עורך דין מקרקעין
למה צריך עו"ד לקניית דירה

ההחלטה לקנות דירה היא החלטה של זוגות רבים בישראל, והגעה לדירה משלך היא אחד החלומות הישראליים המובהקים. בנוסף לכך, בשל מחירי הדיור ההולכים ומאמירים, קניית

קרא עוד »
ממאזניים וזכוכית מגדלת
עורך דין מקרקעין
עורך דין מקרקעין בחיפה

דיני המקרקעין בכל עיר הם שונים ודורשים היכרות וידע ספציפי. עורך דין מקרקעין אשר פעיל בעיר אחת, עשוי להיות פחות אפקטיבי באחרת, לפחות בתחילת דרכו,

קרא עוד »