עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין

עורך דין לכל עסקאות המקרקעין לרבות עסקאות נדל"ן, מגרשים ובניינים

משקיעים בפרויקט בניה?

צרו קשר עוד היום וקבלו עורך דין מקרקעין ברמה הגבוהה ביותר שילווה אתכם מתחילת העסקה ועד סופה!

קונים דירה?

שכירת שירותיו של עורך דין מקרקעין עשויה לסייע לכם מאוד ולחסוך אי נעימויות והפסדים מיותרים.

תתחדשו ושיהיה בשעה טובה!

כל עורך דין מתמחה בתחום ספיציפי (או במספר תחומים)-צבא, גירושין, תעבורה וכו' וכל אחד לומד ומרחיב על התחום שלו ומתעסק בעיקר בו.

עורך דין ותיק

כך נוצר מצב שכל עורך דין צובר ותק וניסיון בנושא המקצועי שלו וכתוצאה מכך הוא מכיר את תחומו מכל הכיוונים ומנוסה בו ביותר.

משקיעים בפרויקט בניה

אם אתם רוצים לעשות את העסקה המשמעותית הזאת בראש שקט-הנה כל המידע שאתם צריכים על עורך דין מקרקעין.

מה זה עורך דין מקרקעין

עורך דין מקרקעין הוא למעשה כמו כל עורך דין-אדם שלמד והתמחה במשפטים ומוסמך לעסוק בעריכת דין, אבל העניין שמייחד אותו הוא התמחותו המקצועית וניסיונו בתחום המקרקעין.

עורך דין פלילי

אם גם אתם צריכים שירות אדיב ומקצועי של עורך דין פלילי פנו לאתר מרטנדייל ותקבלו מענה מקצועי לכל הצרכים שלכם. אנו מפנים באופן קבוע לקוחות אל רובי וממליצים בחום מאחר ואנו יודע איזו עבודה רובי עושה ועד כמה שזה משתלם.

עורך דין מקרקעין

מקרקעין, או בשם המוכר לנו יותר- נדל"ן (ראשי תיבות של נכסי דלא נידי בארמית=נכסים שאינם ניידים) הם כל נכס שאינו יכול לזוז ממקומו, כלומר קרקע מסוימת וכל הבנוי עליה או המחובר אליה באופן קבוע. ישנה מחלוקת האם גם דבר שמחובר אל הקרקע רק באופן זמני נחשב חלק מהמקרקעין או לא ויש דעות לכאן או לכאן.
לאדם לו שייכים המקרקעין, יש את הזכות לעשות בהם כרצונו-למכור, לחפור מתחתיהם, לשפץ אותם וכו' מכיוון שבעלותו עליהם כוללת את המקרקעין עצמו וגם את מה שנמצא מתחתיו ומעליו, למעט המרחב האווירי שמעליהם.
עורך דין מקרקעין, לדוגמה, עוסק בניסוח של חוזי מכירה של דירות, חנויות, עסקים וכו', מעביר נכסי מקרקעין שניתנו בירושה, מלווה רוכשים דירה בפרויקט בניה במסגרת של "קבוצת רכישה" ועוד.

למה כדאי לשכור עורך דין מקרקעין?

בשביל השקט הנפשי שלך

אדם שקונה או שוכר דירה/עסק וכדו' בדרך כלל מתכוון להשקיע סכום נכבד בעסקה. לעומת תחומי קניה אחרים, תחום המקרקעין הינו אחד היקרים ביותר. סכום של דירה או כל מבנה אחר ברוב הפעמים מתחיל ממאות אלפי שקלים ויכול להגיע למיליונים ויותר, ולכן אנו ממליצים להתייחס לעניין בכובד ראש ולשכור אדם שמבין בנושא הזה כמו שצריך, שחקר ולמד אותו מכל הזוויות והכיוונים האפשריים ושהתעסק עם הרבה מקרים בנושא המקרקעין. שכירת עורך דין פשיטות רגל עשויה להרגיע אתכם מאוד ולהוריד לכם מהראש דאגות מיותרות- כי עצם העובדה שאדם כל כך בקי ומקצועי מנהל את העסקה שלכם, משקיטה את הלחצים והחששות.
גם כששוכרים דירה, שאז אין חובה לקחת עורך דין לביצוע העסקה, אנו ממליצים חד משמעית לעשות זאת. לא כדאי לכם לקחת רק על עצמכם התעסקות עם סכומי כסף גדולים כשאתם לא בקיאים בתחום.

איך משיגים עורך דין מקרקעין

אם החלטתם להיעזר בעו"ד מקרקעין, פנו קודם כל לחברים שלכם שביצעו בעבר עסקה שקשורה לענייני מקרקעין ובררו האם עורך הדין בו הם נעזרו היה מקצועי ומנוסה.
אפשר גם לחפש באינטרנט ולהיכנס לאתרים של עורכי דין כמו האתר של עו"ד רשלנות רפואית דוד פייל ולקרוא עליהם מידע טכני והמלצות.

צור קשר

03-2342532

תל אביב - שדרות ההגנה 51

אולי יעניין אותך גם