הכירו את סדרת Summit  של גרילי הגז של Weber

אם אתם חובבי בישול בחוץ, בישול על אש גלויה ובשר על האש, וטרם נתקלתם בחברת די אנד אס – כעת כדאי שתכירו! החברה עוסקת מזה שלושים שנה בייבוא ובשיווק של גרילי גז ופחמים, זאת בנוסף למעשנות ולמוצרים נוספים לחובבי תרבות ה-outdoor, הבישול והאירוח מחוץ לבית. והפעם – על סדרת גרילי הגז מבית חברת Weber, סדרת Summit

בחיפוש גריל למרחב הביתי, פעמים רבות נתלבט בין סוגי גריל שונים, כאשר לכל סוג ומותג היתרונות והחסרונות שלו. לגריל גז יתרונות ברורים בהיבטי נוחות, בפרט עבור מי שמתגוררים בבית משותף ומעוניינים למקם את הגריל במרפסת ולא בחצר פרטית. גם בגרילי הגז ישנם מותגים שונים הנבדלים זה מזה בפרמטרים חשובים. במאמר זה נעסוק במאפייני גרילי גז סדרת summit של וובר, מהמותגים האיכותיים המשווקים בארץ לגרילי גז.

 

מה הופך גרילי גז לפופולריים?

השימוש בגריל גז נעשה פופולרי ביותר בשנים האחרונות, במיוחד כאשר מדובר בגריל גז אותו ניתן לחבר למערכת הגז הביתית, מה שמאפשר נוחות וספונטניות. בנוסף, הפעלת גריל גז מאפשרת שליטה קלה יותר על האש ועל עוצמת החום, ניתנים להדלקה ולכיבוי בקלות רבה יחסית לעומת גריל פחמים.

 

איכות הצלייה בגריל גז מסדרת summit

אחת הטענות הנשמעות בגנותם של גרילי גז, בפרט מפי המכורים לגריל הפחמים שלהם, היא שגריל גז לא מספק את אותה צלייה ועל כן לא נותנים את אותו אפקט לבשר – בטעם ובעסיסיות.

חשוב לזכור כי ההבדל בצלייה הוא אמיתי, אך אין זה אומר שתקבלו מוצר פחות איכותי בסוף התהליך כאשר תעשו שימוש בגריל גז, ובוודאי לא בגריל גז מסדרת Summit. זאת, בזכות ההקפדה על מספר פרמטרים, ובהם עוצמת החום, גודל משטח הצלייה, וכן פונקציות נלוות לגריל כמו קופסת עישון ומכסה הנירוסטה של הגריל.

 

מה מאפיין את הדגמים בסדרת Summit?

בסדרת Summit  נוכל למצוא שלושה דגמים – דגם E-470IL, דגם S-470IL, ודגם S-670. כל הדגמים מגיעים עם מספר מבערי גז המגיעים יחד לחום גבוה במיוחד על מנת לשמור על רמת צלייה מושלמת.

הגרילים מסדרת Summit הם בעלי שטח צלייה גדול במיוחד, רשת ומכסה נירוסטה המאפשרים קליטת חום אופטימלית ושימוש מיטבי באדים ובעשן. בנוסף, ניתן להזיז אותם בקלות – שכן הם מגיעים עם גלגלים מובנים. את כל הטוב הזה, חשוב לציין, תקבלו עם עשר שנות אחריות עבור המבערים, כך שתוכלו לרכוש את המוצר בלב שקט.

 

שימוש נוח ועיצוב פרקטי

בין היתרונות של גרילי הגז מסדרת Summit, ניתן למצוא מספר מאפיינים שהופכים את השימוש בגריל לנוח במיוחד. בין היתר, תמצאו בגרילים מסדרה זו מערכת תאורה, כך שניתן לעבוד באמצעותם גם בשעות הערב והלילה, ומד חום המאפשר צלייה מדויקת ונכונה.

פיצ'ר נוסף שמוסיף לנוחות הוא ארוניות קטנות מנירוסטה שהינן חלק מהגריל, ובהן אנו יכולים לשמור אביזרים נוספים הדרושים לנו בעת הצלייה והעבודה. הגרילים מסדרת Summit מתחברים לגז הביתי, מה שמאפשר שימוש נוח, חסכוני וירוק.

הכירו את סדרת Summit  של גרילי הגז של Weber

אולי יעניין אותך גם

מגני כבוד
כללי
מגיני הוקרה – למי זה מתאים?

מגיני הכבוד הוא מונח המשמש לתיאור אנשים המחויבים לשמור על ערכים ועקרונות מסוימים. ערכים אלה כוללים כנות, יושרה, אומץ ונאמנות. מגיני הכבוד הם אנשים שמוכנים

קרא עוד »