נגנבו לי דברים בזמן ההובלה – מה כדאי לעשות?

יום הובלת הדירה כרוך, תחילה, במיון, אריזה ומסירה הלאה של חפצים רבים. אלה שכן ממשיכים איתכם לדירה החדשה עוברים ידיים רבות בתוך הדירה הקודמת, משאית ההובלה, המובילים ובמעלה הדרך עד לבית החדש.

לעתים, קורה שחפצים מסוימים לא מגיעים ליעד. חלקם נאבדים או נשכחים בדרך וחלקם אף נגנבים. הובלתם חפצים כחלק ממעבר דירה ונגנבו לכם חלק מהדברים? במאמר הבא, ריכזנו עבורכם את המידע החשוב על הדברים שכדאי לעשות אם נגנבו לכם דברים בזמן ההובלה.

 

רכוש שנגנב במהלך הובלה – מה כדאי לעשות?

זה קורה אמנם לעתים רחוקות, אך רכוש יכול להיגנב בזמן הובלת דירה. במהלך כל ההובלה, חפציכם עוברים ידיים רבות וחלקם אף נשארים לזמן מה מאחור או לבדם בדירה החדשה, ועל כן עלולים להיגנב. מה כדאי לעשות דבר ראשון אחרי שמגלים, איך ממשיכים הלאה וגם איך אפשר לבטח או אף להקטין את הסיכוי מראש – כל התשובות במאמר.

 

הדבר הראשון שכדאי לעשות כשמגלים

בעת פריקת הציוד בבית החדש, גיליתם כי מספר חפצים שארזתם לא הגיעו ליעדם. טלפונים לחברת ההובלה וחזרה על עקבותיכם מביאים אתכם לגלות כי סביר להניח שנגנב לכם ציוד.

בתור התחלה, אם יש בבעלותכם ביטוח רכוש – זהו הזמן להפעיל אותו. הביטוח נועד בדיוק למקרים אלה, במידה והרכוש הגנוב מבוטח.

לאחר מכן, הדבר הבא שכדאי לעשות הוא לברר מול שכנים בבניין הקודם, החדש או נקודות בדרך בהן יכול להיות שהיו מצלמות או אנשים שראו את המתרחש. זה יוכל לתת לכם מושג טוב יותר על האם, מי ומתי נגנבו החפצים שלכם.

שנית, מומלץ להגיש תלונה במשטרה. בין אם החפצים יקרי ערך ובין אם ערכם סנטימנטלי, אין סיבה שלא תעשו הכל כדי לקבלם חזרה ולמצוא את מי שלקח לכם אותם.

לבסוף, אחד הכלים המשמעותיים הקיימים כיום הן הרשתות החברתיות. אם לא הצלחתם להשיג התקדמות משמעותית, כדאי לנסות לפרסם את המקרה ברשתות החברתיות הרלוונטיות לאזורכם ולהפעיל את כוח הקשרים האנושיים.

בפרסום, רצוי להכניס את התאריך, השעה והמיקום, יחד עם תכולת הארגז. גם אם לא תזכו לקבל את כל חפציכם חזרה, תעלו את מספר האנשים שידעו לאן לפנות במקרה וימצאו את אחד מהחפצים הגנובים.

 

מה טוב לעשות כדי להקל או למנוע מקרים כאלה בעתיד?

תחילה, חברת הובלות מקצועית, מנוסה ואמינה תגרום לכם להעביר את חפציכם בלב שקט. לאחר שווידאתם כי חברת ההובלות אותם הזמנתם מרגישה לכם נכונה – הגיע הזמן לארוז בצורה יעילה ומאורגנת.

אריזת החפצים לפי ארגזים בצורה מאורגנת, תוך רישום הארגזים ותכולתם תסייע לכם להיות בבקרה על כלל הציוד במשך כל ההובלה, כך שברגע שמשהו ייעלם – תדעו על כך.

לבסוף, ביטוח רכוש, בעת צרה, יעזור לכם לקנות, במידת הצורך, את החפצים הגנובים חזרה.

משאית בשחור לבן

אולי יעניין אותך גם

מגני כבוד
כללי
מגיני הוקרה – למי זה מתאים?

מגיני הכבוד הוא מונח המשמש לתיאור אנשים המחויבים לשמור על ערכים ועקרונות מסוימים. ערכים אלה כוללים כנות, יושרה, אומץ ונאמנות. מגיני הכבוד הם אנשים שמוכנים

קרא עוד »