לשון הרע בתוך הליך גירושין – כיצד מתמודדים עם התופעה?

הליך גירושין עשוי להפוך לקרב מר בין בני הזוג, במסגרתו אחד מהצדדים מוציא את דיבתו של האחר ברבים.כיצד ניתן להתמודד עם התופעה המכוערת הזו? להלן הפרטים.

הליך גירושין – מאבק יצרי אשר עשוי להסלים

הליך גירושין אשר מתקיים עשוי לעיתים להפוך למאבק יצרי בין בני הזוג, במסגרתו אחד הצדדים מוציא את דיבתו, לרוב ברשתות החברתיות. למעשה, ניתן לראות בשנים האחרונות עלייה משמעותית בתביעות של בני זוג כנגד בן זוגם בנפרד, וזאת לאור פרסומים שונים אשר הופצו ברבים, ובכך גרמו לנזק משמעותי – בין אם מדובר בנזק נפשי, כלכלי או פיזי. חשוב לזכור בנקודה זו כי הליך גירושין הינו הליך רגיש מאוד אשר מטבע הדברים גורם לכעסים, אולם אין כל סיבה כי בן זוג יפרסם פרסום מכפיש כנגד בן זוגו במהלך ההליך, וזאת לאור העובדה כי שורה של מחקרים וכן מומחים לדיני משפחה מסבירים כי מדובר באקט אשר מחריף עוד יותר את מצבם של בני הזוג, עד לכדי ניתוק מוחלט בשייח וכן החרפה של המצב ע"י הגשת תביעה בבית המשפט. על כן, הדרך הטובה ביותר במידה ואתם נמצאים כעת במהלכו של הליך גירושין במסגרתו בן או בת הזוג בנפרד הפיצו פרסומים מכפישים אשר עומדים במסגרת לשון הרע, ניתן להתמודד עם התופעה המכוערת הזו באמצעות התקשרות עם עורך דין לשון הרע אשר ייצג את התובע במסגרת הליך תביעה בבית המשפט, כל זאת על מנת למנוע את המשך הפרסומים המכפישים ולעיתים להגיע להסכם פשרה בכדי למנוע את הסלמת היחסים בין בני הזוג ולהפוך את ההליך להליך מוגמר בו כל צד יילך לדרכו.

לב חצוי

מה חשוב לדעת לגבי תביעת דיבה במסגרת הליך גירושין?

ע"פ עורך הדין שלומי וינברג, מומחה לתביעות דיבה ולשון הרע, תביעת דיבה יכולה להיות מוגשת לבית המשפט בכדי להוביל לקבלת פיצוי והסרה מיידית של הפרסומים, כל זאת לאור היקף הנזק אשר עשוי להיגרם לתובע, כאשר ברוב מקרים הוצאת דיבה עשויה להחריף את הליך הגירושין ולגרום לקרע משמעותי אשר ישליך על היחסים העתידיים של בני הזוג, בייחוד כאשר מעורבים גם ילדים משותפים. משום כך, מסביר עו"ד שלומי וינברג כי ישנה חשיבות רבה להתקשרות עם עורך דין אשר יבחן את כל הצעדים המשפטיים בהם ניתן לנקוט בכדי לסיים את הליך הגירושין באופן הטוב ביותר, ובמקרים מסוימים אף לתבוע את בן/בת הזוג אשר פירסמו את הדברים בכדי לקבל פיצוי כספי, אשר עשוי להגיע גם לעשרות אלפי שקלים. לקבלת פרטים נוספים אודות התמודדות עם הוצאת לשון הרע במסגרת הליך גירושין, היכנסו לאתר הרשמי של עורך הדין שלומי וינברג בכתובת https://www.shlomiweinberg.co.il השאירו פרטים מלאים ונציג ישוב אליכם לצורך תיאום פגישת ייעוץ.

אולי יעניין אותך גם

אם ותינוק
עורך דין גירושין
משמורת משותפת

משמורת משותפת הוא אחד מהסדרי השהות עם הילדים, בעת גירושי ההורים. המשמורת היא לעתים חלקית או מלאה, כך שאחד ההורים נושא במרבית נטל גידול הילדים

קרא עוד »
ריב על רכוש
עורך דין גירושין
עריכת הסכם גירושין

זוגות רבים בישראל בוחרים לסיים את פרק הנישואין ולהתגרש. לעיתים הדבר נעשה בדרך שלום, ולעיתים מלווה במחלוקות רבות. מקרים מהסוג השני מלווים בטעם רע, זאת

קרא עוד »