לחשוב מחוץ לקופסא – כך אפשר להפיק את המיטב מעורך הדין שלך

בישראל, עובדים כיום למעלה מ 50,000 עורכי דין, כאשר פעילותם מתמקדת בתחומים שונים.

בשל המבחר הגדול, לעיתים נדמה כי קשה לבחור עו"ד טוב ומקצועי, אולם לא תמיד כמות עורכי הדין מעידה בהכרח גם על איכות.

בחירה בעורך דין טוב ומנוסה, שייצג אתכם על הצד הטוב ביותר הינה חשובה מאוד, אך יחד עם זאת, יש לתת את הדגש גם על האופן בו אתם מתנהלים מול עורך הדין שמייצג אתכם ואיך אתם מצליחים לקבל ממנו את התועלת המקסימלית בטיפול בתיק שלכם.

 

פרמטרים חשובים עליהם יש לשים דגש בזמן קבלת שירות מעורך דין

כדי להפיק את המיטב מעורך הדין שמייצג אתכם, ההמלצה היא להתמקד בכמה דברים חשובים:

  1. בידקו שעורך הדין שבחרתם לייצג אתכם הינו בקיא בתחום בו עוסקת בעייתכם וכי ניתן לסמוך עליו באופן מלא שידע לנהל את ההליך המשפטי עבורכם על הצד הטוב ביותר.
  2. בידקו כמה שנות ניסיון יש לעורך הדין שבחרתם – פעולה זו יכולה לסייע לכם להבין אם אכן מדובר בעורך דין מנוסה וממולח שיצליח לטפל בתיק שלכם ולהביא לשביעות רצונכם.
  3. במהלך הטיפול בתיק שלכם, הקפידו לשמור על קשר עקבי עם עורך הדין שמייצג אתכם, לברר מולו איך מתקדם הטיפול/ התביעה שלכם, האם יש צורך להעביר לו מסמכים מסוימים שנדרשים להמשך טיפול ועוד שאר דברים שיעזרו לכן לדעת בכל זמן נתון איך מתקדם הטיפול בכם.
  4. במידה ויש לכם צורך להיפגש עם עורך הדין כדי לברר עמו פרטים או שאלות הנוגעות לתיק שלכם, אל תהססו לעשות זאת. לפעמים פגישה פנים אל פנים היא הרבה יותר אפקטיבית מאשר שיחה שמבוצעת בטלפון.
  5. אם פגישות פורמאליות עם עורך הדין – בתוך המשרד שלו, גורמות לכם לאי נוחות או לתחושות שפוגעות ביכולת הביטוי שלכם, תוכלו להציע לעו"ד להיפגש בכל מקום אחר, כגון: בביתכם, בבית קפה וכו', כמובן בהתאם לרצונו, למגבלותיו (אם קיימות) ולמסגרת יכולתו של עורך הדין.
  6. אם יש לכם חשש כלשהו שעורך הדין שכח לבקש מכם מסמך או תיעוד כלשהו שנדרשים לצורך טיפול בתיק שלכם, תוכלו לשאול אותו על כך ואין צורך להתבייש או להסס.
  7. הקפידו לשמור על קשר עקבי עם עורך הדין שמייצג אתכם. לעיתים, יתכן מצב שבשל ריבוי לקוחות, עורך הדין לא מספיק להגיע לכולם בתדירות גבוהה ולעדכן אותם במצב התיק שלהם והדבר עשוי לגרום ללקוחות לחשוש כי הטיפול בהם לא מבוצע כהלכה או שאינם מקבלים שירות טוב. אין פסול בפניה של הלקוח אל עורך הדין שלו, במידה ועורך הדין לא יותר קשר ביוזמתו.

אם תרצו לקבל מידע נוסף לגבי עורכי דין ותביעות בתחומים שונים, תוכלו להתרשם באתר הבא https://www.ronkinlaw.co.il.

אולי יעניין אותך גם

עריכת דין
מדוע כדאי לפנות למשרד עו"ד?

עניינים משפטיים יכולים להיות מורכבים ומכריעים, ולרוב דורשים הכוונה וייצוג מקצועיים של מומחה בתחום. בעוד שאנשים מסוימים מעדיפים לטפל בהתמודדויות משפטיות בעצמם, ישנם יתרונות רבים

קרא עוד »
עו"ד שי סולטן
עריכת דין
מה הפיצוי בגין תאונות אישיות?

תאונות עלולות להתרחש בכל רגע, ולהשאיר אנשים פצועים פיזית, בטראומה רגשית ועומסים כלכלית. כאן נכנס לתמונה פיצויים בגין תאונות אישיות – מתן תמיכה וסיוע נחוצים

קרא עוד »
עורך דין צבאי
עריכת דין
מהי תביעה ייצוגית נגד בנק?

תביעה ייצוגית נגד בנק היא מנגנון משפטי המאפשר לקבוצת אנשים שנפגעו באופן דומה מפעולות או מדיניות של בנק, לבקש ביחד פיצויים או סעדים אחרים. תביעות

קרא עוד »
דיני נזיקין ותביעות נזיקין
עריכת דין
על אילו סוגי נזיקין ניתן לתבוע?

תביעות אזרחיות בישראל עוסקות בנושאים רבים החל מתביעה על רקע של הפרת חוזה ועד לתביעות בנושא מזונות וירושות. אחד התחומים המרכזיים ביותר בתביעות האזרחיות בישראל,

קרא עוד »