הוצאת אזרחות פורטוגלית

הוצאת אזרחות פורטוגלית

יותר ויותר אזרחים ישראלים מבינים כיום את החשיבות בהוצאה של אזרחות פורטוגלית, זאת לאור הפריחה המטאורית של המדינה בשלל תחומים.

הוצאת אזרחות פורטוגלית

פורטוגל – ארץ של אפשרויות בלתי נגמרות

פורטוגל הפכה בשנים האחרונות לאחד מהיעדים החמים ביותר בעולם, ולא בכדי. הרפובליקה הפורטוגלית שוכנת במערב אירופה. תחת ריבונותה מספר אייטם באוקיינוס האטלנטי והיא מאופיינת במזג אוויר נוח לרוב, כמו גם נופים עוצרי נשימה ואוכל מצוין. אך בנוסף, פורטוגל הצטרפה באחרונה למדינות נוספות באירופה אשר מאפשרות לאזרחים זרים לקבל אזרחות אירופאית, תחת תנאים מסוימים, אופציה אשר נחשבת לנחשקת במיוחד עבור רבים לאור האפשרויות הרבות אשר נפתחות לאזרחים אשר מחזיקים באזרחות פורטוגלית אשר כוללות בין השאר מגורים במדינה, כמו גם תנועה חופשית בכל יבשת אירופה, כניסה לארה"ב ללא ויזה, אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות וכן אפשרות ללמוד תארים ראשונים ומתקדמים באונ' הטובות ביותר בעולם אשר ממוקמות באירופה, זאת באמצעות סבסוד ובמקרים מסוימים גם בחינם.

הוצאת אזרחות פורטוגלית 2

אזרחות פורטוגלית – מי זכאי?

האפשרות להוצאת אזרחות פורטוגלית ניתנה בראשונה בשנת 2015, אז אימצה ממשלת פורטוגל את תיקון החוקה אשר מתיר ליהודים קבלת אזרחות פורטוגלית במידה ויצליחו להוכיח עצמם כצאצאי הקהילה היהודית בפורטוגל, מעל גיל 18 וללא עבר פלילי.

כיצד מתחילים בתהליך?

בשונה ממדינות רבות ברחבי אירופה, הוצאת אזרחות פורטוגלית היא תהליך ללא דרישות רבות. ראשית, על המבקש לקבל הכרה ע"י הקהילה היהודית בפורטוגל, אשר היא הגורם המוסך לאשר כי המבקש הינו צאצא של הקהילה היהודית. על כן, יש להגיש לקהילה היהודית עץ יוחסין משפחתי אשר מראה מפרט בדיוק את אילן היוחסין המשפחתי ואשר מוכיח את הזיקה של המבקש לקהילה היהודית אשר גורשה בגירוש ספרד ופורטוגל.  בנוסף, יש לרשויות תעודת יושר אשר מוכיחה כי לבקש אין עבר פלילי. חשוב לזכור בהקשר הזה כי קבלת אזרחות פורטוגלית זה שהחוק עצמו אינו מוגבל בזמן, ולכן ניתן להגיש את הבקשה ולהפסיקה בכל רגע שבו מעוניינים. בממוצע, התהליך עצמו נע בין שנה עד שנתיים, זאת לאור ריבוי הבקשות לאזרחות. מאחר ומדובר בתהליך אשר איננו פשוט, ואשר אורך זמן, ישנה חשיבות גדולה לעבודה צמודה עם משרד אשר מתמחה בתחום ואשר יכול לקצר תהליכים באופן משמעותי, כמו גם להקל במידת האפשר על התהליך. מבקשים רבים מפסיקים את התהליך באמצע לאור תהליכים בירוקרטים רבים ואי היכולת של רבים לאסוף את כלל הנתונים אותם מבקשים המדינה. חברת איזי נשיונליטי היא החברה המובילה בישראל בתחום, והיא מלווה כבר זמן רב עשרות אלפי ישראלים אשר קיבלו אזרחות פורטוגלית, זאת באמצעות ניסון רב שנים של החברה בטיפול בתיקים כאלו, כמו גם מתן יחסי אישי לכל מבקש וריכוז כלל התשלומים למקום אחד, בצורה פשוטה ויעילה אשר תוביל אתכם לקבלת האזרחות המיוחלת והנחשקת ע"י רבים.

אולי יעניין אותך גם

מגני כבוד
כללי
מגיני הוקרה – למי זה מתאים?

מגיני הכבוד הוא מונח המשמש לתיאור אנשים המחויבים לשמור על ערכים ועקרונות מסוימים. ערכים אלה כוללים כנות, יושרה, אומץ ונאמנות. מגיני הכבוד הם אנשים שמוכנים

קרא עוד »