איך לתבוע את חברת הביטוח?

קבוצות שונות ברחבי הפייסבוק שעוסקות בתחום הביטוח התמלאו לאחרונה בשאלות שנוגעות בעיקר לאופן התביעה כנגד חברות הביטוח השונות. לאחר שנחשפנו לעובדה זו, הבנו כי יש צורך בכתיבת מדריך מרוכז שיאפשר לכל המתעניינים להבין אחת ולתמיד איך עושים זאת. אז אם חיפשתם תשובה ולא קיבלתם אותה ברשת החברתית, כדאי שתקדישו את 3 הדקות הבאות לקריאה של המדריך הנוכחי שיעשה לכם סדר.

 

תכירו את האנשים שעומדים מאחורי המדריך

למקרה שהגעתם לכאן במקרה ואינכם מכירים את המדריכים שלנו, דעו כי אנו כותבים מדריכים בנושא ביטוחים כבר כמה שנים טובות ויש לנו ידע מעמיק בתחום. בכל פעם אנו כותבים מדריך שעוסק בתוכן שמעניין את הגולשים. לעיתים המדריכים נכתבים בעקבות פניות שאנו מקבלים מקוראים קבועים שלנו, לעיתים אנו כותבים תוכן בעקבות אירועים שמדווחים במדיות השונות ועוד. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שהמידע שיופיע בשורות הבאות יאפשר לכם לקבל את התשובה המקצועית ביותר בעל הנוגע לתביעות ביטוח.

 

איך לתבוע את חברת הביטוח? שלב מספר 1

ברוכים הבאים אל השלב ה – 1 והחשוב ביותר בהליך תביעת חברת הביטוח שלכם. מדובר בשלב שמצריך מכם להגיע להחלטה. שכן, אנו שומעים לא פעם על אנשים שרק מתעניינים, אבל בסופו של דבר, חוטפים רגליים קרות מהחשש שהליך התביעה יהיה מורכב עבורם. כדי שזה לא יקרה, אתם צריכים לפנות אל עורך דין מקצועי שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בעל ניסיון רב בתחום
  • מומלץ על ידי גורמים שונים
  • מוכר, ידוע ומוערך בקרב ציבור המשפטנים

ההמלצה שלנו היא לפנות אל עורך דין כפיר דיין דובב שעונה על כל קריטריונים אלו ומאפשר לכם לוותר על יום של 2 השלבים הבאים שלא יהיו נחוצים עבורכם.

 

איך לתבוע את חברת הביטוח? שלב מספר 2

אם לא בחרתם בעורך הדין שהומלץ לכם קודם לכן, תצטרכו לברר פרטים על עורך דין שעונה על הקריטריונים שצוינו לעיל. ראוי לציין כי אתם יכולים גם לערוך חיפוש ברחבי הרשת, למשל באמצעות כתיבת פוסט בפייסבוק או באינסטגרם ולבקש המלצות על עורך דין שכזה. לאחר שתקבלו כמה המלצות, תערכו רשימה עם שמותיהם של עורכי הדין הנבחרים.

 

איך לתבוע את חברת הביטוח? שלב מספר 3

כעת אתם צריכים להסתכל על הרשימה שיצרתם ולחפש חוות דעת ברשת. ההמלצה שלנו היא לכתוב בגוגל את שם עורך הדין שהוצע לכם ומיד לאחר מכן להיכנס אל לשונית הביקורות כדי לקרוא את הדירוג שלו. כדי שתוכלו לתבוע את חברת הביטוח, תצטרכו פשוט לבחור בעורך דין בעל הדירוג הטוב ביותר ולפנות אליו – הוא זה שיסייע לכם בהליך.

 

לסיום

כעת אתם יודעים איך תוכלו לתבוע את חברת הביטוח (באמצעות ליווי מטעם עורך דין מוסמך ומומלץ). כך שנותר לכם רק לחפש עורך דין שעונה על קריטריונים אלו.

חברת ביטוח

אולי יעניין אותך גם