מה זה עורך דין מקרקעין

מה זה עורך דין מקרקעין

בדרך כלל כשאדם קונה דירה הוא משקיע את מיטב כספו וחסכונותיו כדי לשלם את המחיר שהדירה עולה.
קניית דירה היא תהליך ארוך וקשה. במהלך התהליך של חיפוש וקניית דירה, נצטרך הקונה לחתום על טפסים מסובכים שלא תמיד כל אדם יכול להבין את הנאמר בהם.

תהליך קנית הדירה

כמו כן תהליך קניית דירה, הוא תהליך שמושקעים בו כספים רבים ולכן כל טופס שעל הקונה לחתום עליו, מצריך קריאה מעמיקה והבנת הכתוב במדויק, כדי שהקונה לא יחתום על סעיפים שלא הבחין בהם או לא הבין אותם והם מוסיפים לו מחיר בתשלום הדירה או מורידים לו מגודל הדירה שהוא רוצה לקנות. מחירי הדירות עולים ומשתנים בקצב מהיר ביותר ולכן יש צורך באדם שיעמוד על זכויותיכם לקבלת הדירה במחיר שהציעו לכם באופן ראשוני ולא במחירה העכשווי אם הוא עלה.

צוות עורכי הדין שלנו

עורך דין שלומית

הדירה במחיר שהציעו לכם באופן ראשוני ולא במחירה העכשווי אם הוא עלה.
המדינה מחייבת כל אדם הקונה דירה לחתום על טפסים מסוימים ולהוסיף חתימת עורך דין. עורך הדין שחותם צריך להכיר את העסקה ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין לענייני מקרקעין כבר בתחילת תהליך קניית הדירה.

עורך דין חזי שוקרן

תפקידו של עורך דין לענייני מקרקעין הוא להגן על זכויותיכם במהלך העסקה שאתם מבצעים לקניית דירה או נכס ולראות שהעסקה כשרה, שהניירת קבילה והגיונית ושהזכויות שלכם קיימות בטפסים שאתם צריכים לחתום עליהם.

עורך דין שלווה

עורך הדין יבדוק עבורכם שהנכס שאתם מעוניינים לרכוש, הוא באמת בבעלותו של האדם שאומר שהעסק שייך לו.
עורך הדין מוודא שהעסקה נחתמת על ידי שני הצדדים שמבצעים את העסקה ולא על ידי אנשים שמרמים את הקונה.

החלפת בעלות על נכס

כשמחליפים בעלות על נכס מסוים, יש לרשום את השינויים בטפסי המדינה ולכך דואג עורך דין לענייני מקרקעין . עורך הדין דואג ליידע את הלקוחות שלו בענייני האגרה שהם צריכים לשלם והיכן הם צריכים להירשם באופן פורמלי בגופים ציבוריים שונים.

מניעת בעיות שונות

כדי למנוע בעיות שונות בלקיחת משכנתא או כל דבר אחר הקשור למשיכת כסף לתשלום על דירה, עורך הדין לענייני מקרקעין יוכל לעזור לכם כחלק מתפקידו.

צור קשר עם עורך דין מקרקעין

כמו שהזכרנו, קניית דירה זהו עסק יקר ולעיתים מושקעים בו סכומים שנחסכו במשך המון שנים, לכן כדי לא לסכן את הסכום שיש ברשותכם, ידאג עורך הדין לענייני מקרקעין שהחוזה שעליו אתם חותמים הוא חוזה ללא כפל משמעויות וללא פרצות שיהיה אפשר לעבוד עליכם ולגרום לכם לאבד את כספכם. עורך הדין ידאג שכל פעולה שנעשית תהיה בידיעתכם ובידיעת הצד השני בעסקה שלכם.

אנחנו כאן

בשלב שבו אתם מתעניינים בנכס מסוים, יבדוק עבורכם עורך הדין לענייני מקרקעין את הנכס בנושאים השונים למשל בנושא עיקולים עתידיים שיכולים לקרות.

בשבילכם:

בשלב שבו אתם מתעניינים בנכס מסוים, יבדוק עבורכם עורך הדין לענייני מקרקעין את הנכס בנושאים השונים למשל בנושא עיקולים עתידיים שיכולים לקרות. עורך הדין ילווה אתכם עד השלב שבו הבית יעבור לרשותכם והחוזה יהיה חתום על ידי שני הצדדים. כדאי להשקיע את הסכום שעולה השכרת עורך דין לענייני מקרקעין כדי לא ליפול לעסקאות שבהן תאבדו את כספכם או תצאו מופסדים.

אולי יעניין אותך גם